Tuesday, April 16, 2013

ultimately ..

i have learnt, i came alone and i have to go alone
i have learnt, some people are with you only when they need you .. not otherwise
i have learnt, if you care for someone too much you will be hurt and ultimately blamed

ultimately ..
i have learnt, love someone but not so much that you forget to keep some love for yourself


ya Allah .. ampunkan lah dosa2 ku.  
ya Allah .. aku persembahkan kepada Mu ya Tuhan sekelian mahkluk harapanku sekalipun aku seorang yang berdosa 
ya Allah .. wahai Yang Maha Pemberi dan Pemurah, tatkala keras hati ku dan sesak perjalanan hidupku .. aku jadikan rayuan daripadaku ini sebagai jalan mengharap keampunan Mu.   
ya Allah .. aku akan teruskan hidup ini dengan tetap terus berharap pada Mu
ya Allah .. aku akan teruskan hidup ini tanpa jemu merayu pada Mu